Οι οπαδοί της ΑΕΛ δεν σταμάτησαν να διαμαρτύρονται στους ανθρώπους της ομάδας, ακόμη και έξω από το γήπεδο, μετά την ήττα από τον Πανσερραϊκό με 0-1. Η ΑΕΛ διανύει μια πολύ δύσκολη αγωνιστικά περίοδο, καθώς έπειτα από την εντός έδρας ήττα από τον Πανσερραϊκό με 0-1 βρίσκεται στην τελευταία θέση της βαθμολογίας στα play out της Super League και κινδυνεύει με τον υποβιβασμό. Μετά τη λήξη του παιχνιδιού, οι φίλοι της ομάδας εκδήλωσαν τη δυσαρέσκειά...





