Μονόδρομος ήταν απόφαση του «λουκέτου» στη Super League 2 μετά την απόφαση του Λευτέρη Αυγενάκη να δοθούν μόλις 1,7 εκατ. ευρώ στις ομάδες της δεύτερης κατηγορίας από το στοίχημα. Η απόφαση του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη να κόψει σημαντικό ποσοστό από τις χρηματοδοτήσεις του στοιχήματος έχει ήδη προκαλέσει τεράστιες αντιδράσεις και πάρθηκε η ομόφωνη απόφαση για διακοπή του Πρωταθλήματος. Αξίζει να σημειθεί ότι οι Β’ ομάδες του Big-4 ψήφισαν υπέρ της επ΄αόριστον διακοπής . ΔΙΑΒΑΣΤΕ...





