Για τα προβλήματα του Απόλλωνα Λάρισας και το αίτημα των ποδοσφαιριστών του μίλησε ο Μιχάλης Μπίζιος στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι θα υπάρξει θετική εξέλιξη στη μπερδεμένη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί. Συγκεκριμένα υποστήριξε: «Η κατάσταση είναι μπερδεμένη και δύσκολη. Έχουμε έναν αγώνα με τον Ηρακλή και στην προπόνηση πολλά παιδιά δεν συμμετείχαν. Τα έξοδα είναι τεράστια. Μίλησα με τους παίκτες και με τη διοίκηση. Ο πρόεδρος είπε...





