Το «αντίο» του Βαλμπουενά στον Ολυμπιακό – Προβάρει τη φανέλα του Βόλου
Μετά από μια «γεμάτη» τετραετία στον Ολυμπιακό, ο Ματιέ Βαλμπουενά αποχώρησε από τους «ερυθρόλευκους». Ο Γάλλος άσος με νέο μήνυμα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόνισε πως η ιστορία του με τον Ολυμπιακό δεν τελειώνει με την αποχώρησή του: «Τι ταξίδι. Τέσσερα χρόνια με πολλά σκαμπανεβάσματα ως αρχηγός αυτού του θρυλικού συλλόγου. Η ιστορία μας δεν έχει τελειώσει… συνεχίζεται» ανέφερε στη σχετική ανάρτηση του ο 38χρονος μέσος. Ο Βαλμπουενά αγωνιζόταν στον Ολυμπιακό από το 2019,...





