Με αριστουργηματικό πρώτο ημίχρονο ο Άρης προηγήθηκε με 0-2 του ΟΦΗ στο “Γεντί Κουλέ” κλειδώνοντας την υπόθεση νίκη. Τελικό σκορ 0-3. Στο πρώτο μέρος οι κίτρινοι μπήκαν με σπασμένα “φρένα” και απείλησαν δύο φορές με τον Σίλβα στα πρώτα δύο λεπτά. O Άρης όσο περνούσε χρόνος πατούσε ακόμα καλύτερα και στο 29′ άνοιξε το σκορ με τον Μπερτόγλιο. Οι φιοξενούμενοι δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς στο 42′, ο Μπερτόγλιο σκόραρε και πάλι, διπλάσιαζοντας τόσο τα προσωπικά...





