O νυν ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ και πρώην του Άρη, Βαγγέλης Πλατέλλας, αναφέρθηκε για το φιλικό των δύο ομάδων, την ΑΕΛ, τον Άρη, αλλά και το νέο πρωτάθλημα της Superleague 1, μιλώντας στο Yellow Radio. Αναλυτικά o Βαγγέλης Πλατέλλας: Για το ότι δεν υπήρχε κόσμο στο φιλικό Άρης-ΑΕΛ: Είναι πολύ δύσκολη αυτή η κατάσταση. Ο κόσμος δίνει ώθηση και μεγάλη ψυχολογία για έναν ποδοσφαιριστή. Εύχομαι ότι θα βρουν μία λύση να επιστρέψει ο κόσμος στα γήπεδα....




