Ο Απόλλων Λάρισας απαλλάχτηκε για το παιχνίδι με τον Μακεδονικό, για το θέμα της μη αναγραφής και πρόσληψης προπονητή. Στο παιχνίδι αυτό όπως και μέχρι πρότινος στο “τιμόνι” της ομάδας ήταν ο Βαγγέλης Μόρας. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Επίσημο: Nέος προπονητής της Νίκης Βόλου ο “Ελέ” – «Είναι μεγάλη μου τιμή» Μπέος: Ξεφτίλες, δεν υπάρχει ίχνος αξιοπρέπειας – Υποτακτικοί των «μεγάλων» Βόλος: «Προτιμάμε διαιτητές από το Τζιμπουτί» – Το αίτημα στην ΕΠΟ και οι «Φιλιππινέζες» Η ενημέρωση...





