Ο Άκης Μάντζιος μίλησε στα κανάλια Novasports και τον Ευγένη Δαδαλιάρα για την ήττα από τον Ολυμπιακό, τόνισε πως δεν υπάρχει απογοήτευση, αλλά στεναχώρια για τους χαμένους βαθμούς και επισήμανε την προσοχή του για το ματς με την ΑΕΛ. Αναλυτικά όσα είπε ο Έλληνας προπονητής: Για την ήττα από τον Ολυμπιακό: “Σίγουρα το αφήσαμε πίσω. Δεν έχουμε χρόνο ούτε στις νίκες ούτε στις ήττες να μένουμε πίσω. Πρέπει να προετοιμαζόμαστε άμεσα για το επόμενο παιχνίδι....





