“Η πιο ύποπτη και πιθανότατα στημένη διαιτησία που έχουμε δει στο ελληνικό πρωτάθλημα”
Την ήττα από τον Άρη γνώρισε ο ΠΑΟΚ, όμως τα σφυρίγματα και οι αποφάσεις του Ολλανδού Μπας Νάιχαους προκάλεσαν την οργή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που με ανακοίνωσή της χαρακτήρισε «ύποπτη και πιθανότητα στημένη» τη διαιτησία του. Πιο αναλυτικά: «H ΠΑΕ ΠΑΟΚ πρωτοστάτησε στην έλευση ξένων διαιτητών. Η σημερινή διαιτησία του Ολλανδού Ναϊχάους δείχνει να τους καθιστά πολυτέλεια, αφού τέτοια πέναλτι μπορούσαν να εφευρεθούν και στο παρελθόν. Ως η πρώτη ΠΑΕ που ζήτησε μετ΄ επιτάσεως το...





