Δεν χρειάζεται να πούμε πως το ”Squid Game” είναι η σειρά του φθινοπώρου. Η κορεατική παραγωγή ήρθε από το πουθενά και κατάφερε να γίνει η must watch σειρά του Netflix αλλά απ’ ό,τι φαίνεται η επιτυχία της είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ αυτό.
Η σειρά παρουσιάζει μια σειρά από ανθρώπους με τεράστια οικονομική ανάγκη που λαμβάνουν μέρος σε έναν διαγωνισμό με παιδικά παιχνίδια με τραγικές συνέπειες για τους χαμένους. Σύμφωνα με το CNN Business, 111 εκατομμύρια λογαριασμοί έχουν παρακολουθήσει την σειρά από τις 17 Σεπτεμβρίου που έγινε η πρεμιέρα.
Συγκριτικά, πριν μερικούς μήνες το Netflix ανακοίνωσε πως 82 εκατομμύρια σπίτια είχαν παρακολουθήσει το ”Bridgerton” τις πρώτες 28 μέρες μετά την πρεμιέρα του τα Χριστούγεννα του 2020. Το ”Squid Game” ξεπέρασε αυτό τον αριθμό σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Είναι επίσης νούμερο 1 στα top 10 του Netflix σε 94 χώρες του κόσμου, και είναι η πρώτη κορεατική σειρά της πλατφόρμας που φτάνει στο νούμερο 1 της Αμερικής.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021






