Ατομικό για δύο ενόψει Ηρακλή στη Νίκη Βόλου – Ένας τιμωρημένος (pic/vid)
Στις προπονήσεις επέστρεψαν και πάλι από σήμερα Τρίτη 10/3 οι ποδοσφαιριστές της Νίκης Βόλου. Μετά το ρεπό της χθεσινής ημέρας, Δευτέρα 9/3, οι κυανόλευκοι «συναντήθηκαν» εκ νέου σήμερα το μεσημέρι στο βοηθητικό γήπεδο του ΟΣΕ, όπου όσοι αγωνίστηκαν απέναντι στην Αναγέννηση Καρδίτσας την περασμένη Κυριακή, ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης-αποφόρτισης, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν σε πιο έντονους ρυθμούς. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Άνταμ Τζανετόπουλος και Βάσκο Γκαντέλιο, με τον πρώτο να αναμένεται να επιστρέψει σε φουλ ρυθμούς προπόνησης...





