Το σχόλιο του προπονητή της Νίκης Βόλου μετά το 0-0 στο Καυτανζόγλειο. Στη δήλωσή του στην κάμερα του Action 24 ο προπονητής της Νίκης Βόλου, Κώστας Γεωργιάδης, τόνισε τα εξής: «Πριν πούμε για το παιχνίδι θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα του Ηρακλή που ανεβαίνει κατηγορία. Σε ότι έχει να κάνει μα το παιχνίδι, είχε λιγοστές φάσεις, είχε έναν καλό ρυθμό και ήταν ένα παιχνίδι πολύ τακτικό. Θεωρώ είναι δύο ομάδες ισάξιες και σε νορμάλ...





