Με το ένα πόδι στη Γ’ Εθνική ο Ρήγας Φεραίος, «καθάρισε» τον Ολυμπιακό Βόλου μέσα στο Βελεστίνο!
Με το ένα πόδι στη Γ’ Εθνική βρίσκεται ο Ρήγας Φεραίος, καθώς επικράτησε με 2-0 του Ολυμπιακού Βόλου στο Βελεστίνο, ξέφυγε στο +5 από τους ερυθρολεύκους και έχοντας και την ισοβαθμία χρειάζεται να «αυτοκτονήσει» για να μην πανηγυρίσει το πρωτάθλημα. Το παιχνίδι διεξήχθη σε άκρως ποδοσφαιρικό κλίμα με οπαδούς και των δύο ομάδων, με τον Ολυμπιακό να παρουσιάζεται κατώτερος των περιστάσεων γνωρίζοντας την ήττα από την ομάδα του Βελεστίνου που θα συνδυάσει τα 100 χρόνια...





