Έκανε το χρέος του ο Σαρακηνός – Νίκησε την ΑΕ Ευόσμου και πηγαίνει για «τελικό» με τον Εορδαϊκό
Ο Σαρακηνός υποδέχτηκε την ΑΕ Ευόσμου στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής των πλέι άουτ του 2ου ομίλου της Γ’ Εθνικής, σε ένα ματς που δεν υπήρχε άλλο αποτέλεσμα από τη νίκη. Αυτή ήρθε με σκορ 2-0, κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες, σε ένα βαρύ τερέν και υπό έντονη βροχόπτωση. Τα πρώτα λεπτά κύλησαν χωρίς μεγάλες φάσεις, με τον Σαρακηνό να έχει αναμενόμενα τα ηνία του αγώνα αλλά να μην καταφέρνει να απειλήσει την εστία του...





