Ενισχύθηκε στην αμυντική γραμμή η ομάδα από το Αργος.
Παίκτης του Παναργειακού θα είναι τη νέα χρονιά ο Μανώλης Αλιατίδης, σύμφωνα με το liganews.
Ο 29χρονος κεντρικός αμυντικός, που έπαιζε στον Αιολικό και παλιότερα σε Αναγέννηση Καρδίτσας, Καβάλα, Κοζάνη, Απόλλωνα Σμύρνης, Καλαμάτα, Νίκη Βόλου.







