Κυριακίδης: «Θα πάνε χέρι – χέρι για την άνοδο στο Βορρά» – Το σχόλιο για Κωνσταντέλια
Στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» φιλοξενήθηκε ο αρχηγός της Μαρκό, Παύλος Κυριακίδης, με αφορμή την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ στον θεσμό του Κυπέλλου. Αναλυτικά: Για την εικόνα της ομάδας του: «Νομίζω ότι είχαμε την δυσκολότερη κλήρωση από τις ομάδες της Super League 2. Στόχο είχαμε να είμαστε ανταγωνιστικοί να δει όλος ο κόσμος ότι είμαστε μια καλή ομάδα και όχι σάκος του μποξ. Φοβήθηκα το ματς γιατί δεν μπήκαμε καλά, ήμασταν λίγο φοβισμένοι....





