Νέα σελίδα φαίνεται να ανοίγει για τα τηλεοπτικά της Super League 2, με φόντο πρόταση 1,25 εκατομμυρίων ευρώ από πλατφόρμα του Ομίλου Βαρδινογιάννη που θα μεταδίδει ελεύθερα το πρωτάθλημα, χωρίς συνδρομή, αλλά με διαφημίσεις.
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι ζυμώσεις για το τηλεοπτικό μέλλον της Super League 2, με τη νέα πλατφόρμα του Ομίλου Βαρδινογιάννη να καταθέτει επίσημη πρόταση ύψους 1.250.000 ευρώ για την αποκλειστική μετάδοση του πρωταθλήματος τη σεζόν 2025-2026, σύμφωνα με πηγές της mikriliga.com.
Το μεγάλο πλεονέκτημα της εν λόγω πρότασης είναι πως η πλατφόρμα θα λειτουργεί χωρίς συνδρομή, καθώς θα είναι ελεύθερα προσβάσιμη στο κοινό, με την οικονομική βιωσιμότητά της να βασίζεται στην προβολή διαφημίσεων κατά τη διάρκεια των μεταδόσεων.
Σύμφωνα με την προσφορά, κάθε ομάδα της SL2 θα λαμβάνει περίπου 70.000 ευρώ, ποσό που ενδέχεται να αυξηθεί ανάλογα με τον τελικό αριθμό των συλλόγων που θα δηλώσουν συμμετοχή. Σε περίπτωση αποχωρήσεων ή αποκλεισμών, το τελικό ποσό ανά ομάδα θα αναπροσαρμοστεί προς τα πάνω.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ενδεχόμενο συμφωνίας για την ονοματοδοσία του πρωταθλήματος, το οποίο συζητείται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Αν υπάρξει deal, δεν αποκλείεται η λίγκα να αποκτήσει και εμπορικό τίτλο υπό την επωνυμία του τηλεοπτικού παρόχου.