Στην ομάδα των Βορείων Προαστείων αφήνουν πίσω το ματς του Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό και εστιάζουν εξ ολοκλήρου στην κρίσιμη βαθμολογικά αναμέτρηση του Σαββάτου με τον Βόλο στο Πανθεσσαλικό.
Η Κηφισιά ολοκλήρωσε την προετοιμασία της για την εν λόγω αναμέτρηση και ο Σεμπάστιαν Λέτο, ανακοίνωσε την αποστολή.
Αναλυτικά:





