Ενίσχυση από Ολυμπιακό Βόλου στη Δήμητρα Ευξεινουπολης

AURA TEO
red nose1

Δυο παίκτες με μορφή δανεισμού από τον Ολυμπιακό Βόλου, ανακοίνωσε η Δήμητρα Ευξεινουπολης:



Η ομάδα μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση δύο ακόμη ποδοσφαιριστων τον Μάκη Κοφινα και τον Ηρακλή Νικολουλη…

Τα δύο παιδιά αυτά προέρχονται από τον Ολυμπιακό Βόλου και φέτος θα ενισχύσουν σημαντικά την ομάδα μας!!!

Τους ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική σεζόν με υγεία!

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2