Μπορεί να υψώθηκαν πολλά εμπόδια στη συμμετοχή του Ατρομήτου Νέας Ιωνίας στο πρωτάθλημα, όμως αυτά ξεπεράστηκαν μετά από συντονισμένες προσπάθειας των ανθρώπων του νεοσύστατου συλλόγου. Έτσι οι «Λύκοι» ετοιμάζονται να μπουν με ορμή στη μάχη του πρωταθλήματος της Γ’ ΕΠΣΘ, απευθύνοντας κάλεσμα στο κόσμο ενόψει του σαββατιάτικου παρθενικού αγώνα με τον Κένταυρο Ν. Πηλίου στο Βασδέκειο. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Άννα Χατζηπλάτων: Ποια είναι η νέα πρόεδρος της Νίκης Βόλου Απόλλων Λάρισας: Επιστρέφονται στους κυανόλευκους οι 21...





