Μετά το διήμερο ρεπό, το μεσημέρι της Τετάρτης 22/3 οι ποδοσφαιριστές του ΑΟ Τρίκαλα επέστρεψαν στις προπονήσεις. Η ήττα από την Λευκίμμη έφερε πίσω την ομάδα στον βαθμολογικό πίνακα, αλλά ο προπονητής Σάκης Θεοδοσιάδης μιλώντας στους παίκτες τόνισε ότι το κίνητρο υπάρχει. Δεν είναι άλλο από το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα στον 3ο όμιλο της Γ’ Εθνικής. Μπροστά είναι η 21η αγωνιστική και ο αγώνας στην Φήκη με την τοπική ομάδα. Ο τοπικός χαρακτήρας του παιχνιδιού...





