Ο ΑΟ Τρίκαλα γύρισε σελίδα , με τον Βαγγέλη Μπρισίμη να παρουσιάζεται στους ποδοσφαιριστές ως ο νέος προπονητής o οποίος πραγματοποίησε και την πρώτη του προπόνηση με τους παίκτες της ομάδας. Ο Γενικός Αρχηγός Ζήσης Κατσαντώνης έκανε τις απαραίτητες συστάσεις, ενώ ο Γιώργος Ηλιάδης, εκ μέρους της διοίκησης, καλωσόρισε τον κ. Μπρισίμη. Εκτός από τις ευχές για επιτυχία στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος, ο κ. Ηλιάδης τόνισε στους ποδοσφαιριστές την ανάγκη για βελτίωση και αποφυγή μελλοντικών...



