Δύο ακόμη βασικά μέλη της περσινής, εξαιρετικής πορείας του Δωτιέα Αγιάς αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν από την ομάδα της Λάρισας. Πιο συγκεκριμένα, ο Στέλιος Πατσιωτός και ο Λάζαρος Κουμπούρας δεν θα ενισχύσουν την προσπάθεια του Δωτιέα στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Οι δύο ποδοσφαιριστές ευχαρίστησαν θερμά τόσο τον πρόεδρο της ομάδας, Κυριάκο Καφανέλη για την άψογη, μεταξύ τους συνεργασία όσο και το προπονητικό επιτελείο αλλά και όλους τους συμπαίκτες τους ενώ ευχήθηκαν ολόψυχα στο σύλλογο...





