Μέσα σε «ζεστή» ατμόσφαιρα και με τα χαμόγελα να περισσεύουν, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Αναγέννησης Καρδίτσας στο «Σαλέ». Το παρών στην εκδήλωση έδωσε ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ.Βασίλης Τσιάκος, σύσσωμη η Διοίκηση, το ποδοσφαιρικό τμήμα, η Διοικούσα Επιτροπή του μπασκετικού τμήματος αλλά και οι εργαζόμενοι του Συλλόγου. Ο Πρόεδρος κ. Δημήτρης Παπαδημητρίου ευχήθηκε σε όλους υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες στο μέλλον για την ομάδα. Τόνισε για ακόμη μία...




