Μια ακόμη μεταγραφή, ανακοίνωσε σήμερα (25/6) η διοίκηση του Ατρομήτου, καθώς ο Ντένζελ Γιουμπιτάνα, θα γίνει κάτοικος Περιστερίου για τα επόμενα τρία χρόνια. Ο 24χρονος μεσοεπιθετικός, αγωνίσθηκε στον Ηρακλή την αγωνιστική περίοδο που ολοκληρώθηκε πρόσφατα και αναδείχθηκε καλύτερος παίκτης της Super League 2. Η σχετική ανακοίνωση, έχει ως εξής: «Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή, Ντένζελ Γιουμπιτάνα, που αποκτήθηκε με ελεύθερη μεταγραφή, υπογράφοντας συμβόλαιο για τα επόμενα τρία χρόνια....





