Με τον Σάκη Τσιώλη θα συνεχίσει να πορεύεται και τη νέα σεζόν ο Ηρακλής. Ο έμπειρος προπονητής μιλώντας στο Metropolis 95,5 και την εκπομπή ”Στη Σέντρα” εξήγησε τους λόγους για τους οποίους παρέμεινε στον σύλλογο, ενώ έκανε έκκληση να γίνουν όλοι μία γροθιά για το καλό του συλλόγου. ”Ήταν κάτι αναμενόμενο η παραμονή αφού ο Ηρακλής κοντρολάρει τα προβλήματά του, το κλίμα είναι καλό, ο κόσμος είναι δίπλα και αυτό με έκανε διπλά χαρούμενο για...





