Για τα γκολ που σημείωσε στα πλέι άουτ του πρωταθλήματος μίλησε ο παίκτης του Ιωνικού, Βασίλης Μάντζης, στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Στη Σέντρα». Για τις επιδόσεις του: «Ήμουν στο Βόλο, πήγα στην Κύπρο και μετά σκέφτηκα ότι ήθελα να επιστρέψω. Πήγα στον Ιωνικό και πέτυχα εννέα γκολ και δυο ασίστ. Εϊναι μια καλή ομάδα με έμπειρους παίκτες. Είμαι ευχαριστημένος από την προσωπική μου επίδοση αλλά και από την ομάδα. Σκέφτομαι την επόμενη ημέρα...





