Πρόστιμα επέβαλε το πειθαρχικό όργανο της Super League σε Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, Ατρόμητο και Παναιτωλικό για τη συμπεριφορά των φιλάθλων τους, την περασμένη αγωνιστική. Ο Ολυμπιακός, ο Ατρόμητος και ο Παναιτωλικός θα κληθούν να πληρώσουν το ποσό των 1000 ευρώ ενώ ο Παναθηναϊκός τιμωρήθηκε με πρόστιμο 3500 ευρώ. Αναλυτικά η ανακοίνωση της Super League Η απόφαση για Ολυμπιακό Δέχεται ότι η απόφαση τέλεσε την αποδιδόμενη σε αυτήν πειθαρχική παράβαση. Επιβάλλει στην ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ τη χρηματική ποινή...




