Το «διαζύγιο» της με τον Λεωνίδα Βόκολο ανακοίνωσε η Λαμία ευχαριστώντας τον για την προσφορά του στο σύλλογο. Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ ΠΑΣ Λαμία 1964 ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας της με κοινή συναίνεση, με τον προπονητή κ. Λεωνίδα Βόκολο. Τον ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερε στην ομάδα μας μέχρι σήμερα και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του. Coach εις το επανιδείν! Ευχαριστούμε επίσης τους άμεσους συνεργάτες του προπονητή, κ....




