Βόμβες για τη διαιτησία με Βόλο ο Άρης – «Δεν μας θέλατε στην τετράδα και το καταφέρατε χωρίς καθόλου τσίπα»
Με ανακοίνωσή της, η ΠΑΕ Άρης εξέφρασε την οργή της για τη διαιτησία στην ισοπαλία με τον Βόλο χαρακτηρίζοντας «εργαλεία» του Παπαδόπουλο, Τζήλο με στόχο να μην διεκδικήσουν οι «κίτρινοι» θέση στην τετράδα. Αναλυτικά: “Το έργο ήταν γνωστό από την αρχή. Δεν θέλατε τον ΑΡΗ στην τετράδα γιατί σας χαλάμε το αφήγημα. Το καταφέρατε, λοιπόν, σήμερα. Χωρίς καθόλου τσίπα! Με εργαλεία τύπου Παπαδόπουλου και Τζήλου σήμερα βάλατε τις ομάδες που θέλατε στην τετράδα. Πεντακάθαρο πέναλτι...





