Ανάμεσα στις ΠΑΕ που υπέγραψαν για το νέο τηλεοπτικό συμβόλαιο ο Βόλος
Διαβάστε τις 9 ομάδες της Stoiximan Super League, οι οποίες υπέγραψαν τη συμφωνία για τη διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων τους. Οι οκτώ από αυτές υπέγραψαν μάλιστα και ευχαριστήρια επιστολή προς τον πρόεδρο του συνεταιρισμού, Βαγγέλη Μαρινάκη. Συμβόλαιο για τη διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων τους υπέγραψαν 9 ομάδες της Stoiximan Super League. Όπως αναφέρει το sport24 αυτές είναι ο Άρης, ο Αστέρας Τρίπολης AKTOR, ο Ατρόμητος, ο ΟΦΗ, ο Πανσερραϊκός, η Athens Kallithea, η Λαμία, ο...





