Την άνοδο στη Super League 2, μετά από 50 χρόνια και το μακρινό 1975, πανηγυρίζει ο Νέστος Χρυσούπολης. Η ομάδα του Νίκου Κεχαγιά πέτυχε το στόχο της στο τελευταίο ματς με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς, κερδίζοντας 2-0 με δυο γκολ στο πρώτο μέρος και έκανε γύρο θριάμβου, ανοίγοντας σαμπάνιες πρωταθλητή. Έτσι η ομάδα της Χρυσούπολης, στην οποία μεταγράφηκε το χειμώνα από τον Ολυμπιακό Βόλου ο Φώτης Γκουντρουμπής, έγινε η τρίτη ομάδα που ανεβαίνει στη Super League...





