Το δικό τους μήνυμα για την κατάκτηση του Κυπέλλου της ΕΠΣΘ έστειλαν από τον Ρήγα Φεραίο. Αναλυτικά αναφέρουν: Υπάρχουν βραδιές που δεν τελειώνουν. Που μένουν χαραγμένες μέσα σου, όχι τόσο για το αποτέλεσμα, αλλά για τη σημασία του. Στις 30 του Απρίλη, ο ουρανός του Βελεστίνου φωτίστηκε λίγο παραπάνω. Και όλοι εμείς “πλημμυρίσαμε” από περηφάνια, αλλά και από μια βαθιά αίσθηση δικαίωσης. Το Κύπελλο ΕΠΣΘ 2024-2025 είναι και πάλι εδώ, στην καινούργια τροπαιοθήκη μας (λες...





