Μαυρονάσιος: «Η ΕΡΤ μας υποτιμά – Είπαν δε θα δώσουμε λεφτά για τα χωριά!»
Για έλλειψη πνεύματος συνεργασίας, που συνοδεύεται από υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς για τις ομάδες της Σούπερ Λιγκ 2, κατηγόρησε τη διοίκηση της ΕΡΤ ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου, Σωτήρης Μαυρονάσιος, ο οποίος μίλησε στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ χθες με αφορμή το τηλεοπτικό ζήτημα, τονίζοντας ότι η οικονομική πρόταση της δημόσιας τηλεόρασης προσβάλλει τις ομάδες. Ο κ. Μαυρονάσιος ανέφερε αρχικά: «Δεν ήταν ο μοναδικός λόγος που δεν ξεκινούσε το πρωτάθλημα η μη υπογραφή τηλεοπτικού συμβολαίου, αλλά υπήρχαν και...





