Μεγάλη νικήτρια του θεσσαλικού ντέρμπι αναδείχθηκε η Αναγέννηση Καρδίτσας, νικώντας με 4-0 τον Ολυμπιακό Βόλου στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Super League 2. Οι ερυθρόλευκοι άξιζαν κάτι καλύτερο στο πρώτο ημίχρονο, οι γηπεδούχοι όμως μετουσίωσαν σε γκολ τις καλές τους στιγμές και κατάφεραν να φτάσουν σε αυτή την ευρεία επικράτηση, με γκολ των Μπενγκόα, Γκίνη, Κοτσώνη και Βιδάλ! Το παιχνίδι ξεκίνησε με το χειρότερο δυνατό τρόπο για τον Ολυμπιακό Βόλου, καθώς στην πρώτη ουσιαστικά...




