Ενημερωτική ανακοίνωση για τη σαββατιάτικη αναμέτρηση κόντρα στον Ολυμπιακό Β στη Νεάπολη εξέδωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου. Αναλυτικά: Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ανακοινώνει, πως βάσει της ισχύουσας ΚΥΑ για τα μέτρα που ισχύουν για την είσοδο των φιλάθλων στα γήπεδα, ο αριθμός θεατών στο Δημοτικό Στάδιο της Νεάπολης για το παιχνίδι πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό Β’ (Σάββατο 5/2, 14.45), στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Betsson Super League 2, είναι περιορισμένος, 10% επί της...





