Δηλώσεις παραχώρησε ο Άγγελος Διγκόζης μετά τη νίκη του Πανσερραικού με 1-2 απέναντι στον Ολυμπιακό Βόλου στο γήπεδο της Νεάπολης. Δήλωσε ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών του, ενώ παράλληλα στάθηκε και στον παράγοντα… κούραση. Αναλυτικά οι δηλώσεις του: “Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό Βόλου για την άψογη φιλοξενία. Από εκεί και πέρα παίξαμε με μια πολύ καλή και έμπειρη ομάδα στην κατηγορία και φυσικά αυτό που κρατάμε είναι οι τρεις βαθμοί της νίκης....





