Την αποστολή για το ματς με την Ξάνθη το Σάββατο στη Νεάπολη, ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός Βόλου. Η ανακοίνωση: Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ολυμπιακού Βόλου για το αυριανό παιχνίδι (12/3, 14.45) με την Ξάνθη, στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Betsson Super League 2. Οι 22 ποδοσφαιριστές που συμπεριλήφθηκαν στην αποστολή είναι οι εξής: Ασαμόα, Κότος, Ντιαμπί, Ντος Σάντος, Φιλίποβιτς, Μάνγκα, Σιαφά, Βερνάρδος, Γκαργκαλατζίδης, Γραικός, Κατσούκης,, Κόλα, Κουντουριώτης, Κωνσταντίνου, Μαρκοπουλιώτης, Ξενοδόχοβ, Ξύδας, Παπακώστας, Σκοπελίτης, Στάμου, Φουρίκης,...





