Νικήτρια στη θεσσαλική μονομαχία με τον Ολυμπιακό Βόλου αναδείχθηκε η Αναγέννηση Καρδίτσας, η οποία αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ στο ημίχρονο γύρισε το ματς στο δεύτερο μέρος και επικράτησε τελικά με σκορ 3-1. Η σχετική ενημέρωση από την ΑΣΑ: Τη δεύτερη νίκη της στο πρωτάθλημα της Superleague 2 Νέων πανηγύρισε η Κ-20 του Συλλόγου μας στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής, καθώς επικράτησε με σκορ 3-1 της αντίστοιχης του Ολυμπιακού Βόλου στο γήπεδο του Μακρυχωρίου....





