Έτοιμος για την επιστροφή του στην αγωνιστική «δράση», έπειτα από ένα μήνα διακοπής λόγω του Μουντιάλ 2022 είναι ο Παναθηναϊκός, με τους «πράσινους» να ολοκληρώνουν την προετοιμασία τους για τον πρώτο αγώνα με το Βόλο στη φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας, που θα διεξαχθεί την Πέμπτη (15/12, 17:30) στη Λεωφόρο. Μετά το τέλος της πρωινής προπόνησης, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανακοίνωσε την αποστολή του Παναθηναϊκού: Μπρινιόλι, Λοντίγκιν, Ξενόπουλος, Βαγιαννίδης, Χουάνκαρ, Ρουμπέν, Σένκεφελντ, Ιωαννίδης, Σπόραρ, Μπερνάρ,...




