Δεληζήσης: «Είπα στον Καρυπίδη ότι πάω στο Βόλο να ανεβάσω τη Νίκη και επιστρέφω…»
Δεν ήταν ο παίκτης με την ταχύτητα ή την ικανότητα με τη μπάλα στα πόδια. Δεν ήταν ο σύγχρονος στόπερ. Συνέβαλε όμως τα μέγιστα για την αναγέννηση της ομάδας τα τελευταία χρόνια. Ηταν όμως αυτός έζησε τα πολύ δύσκολα και τα πολύ καλά της ομάδας την τελευταία πενταετία. Αυτός που έβγαινε μπροστά για να πάρει ευθύνες και εξελίχθηκε σε έναν φυσικό αρχηγό, που δεν είχε ανάγκη το περιβραχιόνιο για να κυκλοφορεί με αυτόν τον τίτλο...





