Ανακοίνωση για τη φιλοξενία στο χθεσινό (28/9) παιχνίδι με τον Ηρακλή, εξέδωσε η Νίκη Βόλου. Η ανακοίνωση: Η ΠΑΕ Νίκη Βόλου ευχαριστεί τη διοίκηση του Ηρακλή για την άριστη φιλοξενία, την οποία δεσμευόμαστε να ανταποδώσουμε στο παιχνίδι του πρωταθλήματος. ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Μπέος: «Στο γήπεδό μας εμείς αποφασίζουμε ποιον φιλοξενούμε – Ήθελα να πάει ΠΑΟΚ ο Φερνάντες» Νίκη Βόλου: Παίκτες και κόσμος έγιναν «μια γροθιά» μετά την πρόκριση στο Καυταντζόγλειο Ηρακλής – Νίκη Βόλου: Tα highlights...





