Στον Βόλο που τον ανέδειξε ως προπονητή επέστρεψε σήμερα ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς. Ο Σέρβος τεχνικός γύρισε στην πρωτεύουσα της Μαγνησίας και στις δηλώσεις του μετά το ματς με τον Βόλο, δεν ξέχασε το πέρασμα του από τη Νίκη: «Χαίρομαι που σπάσαμε το ρεκόρ εδώ στον Βόλο. Είμαι συναισθηματικά δεμένος με αυτή την πόλη, καθώς ξεκίνησα την καριέρα μου ως προπονητής από τη Νίκη Βόλου», ανέφερε μεταξύ άλλων ο τεχνικός του Παναθηναϊκού μετά το νικηφόρο πέρασμα...




