Δηλώσεις σε δημοσιογράφους παραχώρησε ο προπονητής Αλέκος Βοσνιάδης, μετά τη λήξη του θεσσαλικού ντέρμπι ανάμεσα σε ΑΕΛ και Νίκη Βόλου που βρήκε νικητές τους γηπεδούχους με 1-0. Αναλυτικά όσα δήλωσε: «Ήταν ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Και οι δύο ομάδες ήθελαν να το κερδίσουν. Ήρθαμε για την νίκη σήμερα, την διεκδικήσαμε σε όλο το ματς. Δεν έχω κανένα παράπονο από εμάς. Έδωσε την μάχη της η ομάδα σήμερα. Μέχρι την στιγμή που δεχτήκαμε το γκολ το...





