Η δήλωση του Παύλου Κυριακίδη στο nikifc.gr: «Το ματς με τον ΠΑΟΚ Β’ ήταν κομβικό για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Μετά το άσχημο ξεκίνημα που είχαμε, μ’ αυτό το σερί των τριών νικών, βρεθήκαμε πάλι στις ψηλές θέσεις της βαθμολογίας, εκεί που ξέρουμε ότι πρέπει να είμαστε για να διεκδικήσουμε μέχρι το τέλος το στόχο μας. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου γιατί δείξαμε ότι το ματς το πήρε αυτός που το ήθελε περισσότερο. Παίξαμε κόντρα...





