Για την παρουσία των οπαδών του Ολυμπιακού, της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού στο Πανθεσσαλικό τοποθετήθηκαν οι Κωστής Ραπτόπουλος και Γρηγόρης Κόκκινος στη ραδιοφωνική του εκπομπή στο ράδιο Metropolis: Μάλιστα ο Κωστής Ραπτόπουλος ανέφερε ότι η Νίκη έχει τον περισσότερο κόσμο στον Βόλο, όπως επίσης ότι ο Αχιλλέας Μπέος είναι μάγκας, καθώς οι κυανέρυθροι είναι έκτοι στη βαθμολογία της Super League αλλά και στα εισιτήρια που έχουν κοπεί στις εντός έδρας αναμετρήσεις τους. Ακούστε το σχετικό...





