Eκδρόμη στην Αριδαία για την αναμέτρηση με τον Αλμωπό, διοργανώνουν oι Blue Angels. Αναλυτικά η ανακοίνωση: ΟΛΟΙ ΑΡΙΔΑΙΑ!!! Ο σύνδεσμος για ακόμα ένα παιχνίδι θα είναι δίπλα στην ομαδάρα! Δε σ’ αφήσαμε μόνη ποτέ! Εκδρομή στην Αριδαία για την καψούρα μας. Δηλώσεις-συμμετοχές στην επίσημη σελίδα μας σε facebook και instagram. BLUE ANGELS 1994 “Β. Κωστής” ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Μεταμεσονύκτιο «διαζύγιο» στη Super League 2! Ολοκληρώθηκε η επιστροφή – έκπληξη για Κούρτογλου Κωνσταντέλιας: «Παίξαμε ένα φιλικό όταν...





