Το δικό του «αντίο» στον Βαγγέλη Μόρα που θα συνεχίσει την καριέρα του στον πάγκο της Εθνικής ομάδας Νέων, είπε ο Εθνικός Νέου Κεραμιδίου. Αναλυτικά: Η είδηση της συμφωνίας του Βαγγέλη Μόρα με την Εθνική Ομάδα Νέων της χώρας μας, της οποίας μόνο η επίσημη ανακοίνωση απομένει, τιμά απεριόριστα τον σύλλογο μας και μας γεμίζει χαρά που ο δικός μας προπονητής, ο δικός μας άνθρωπος, επιλέχθηκε για την πολύ σημαντική και άκρως τιμητική θέση του...





