Με γραπτή δήλωσή του ο Παύλος Δερμιτζάκης αποχαιρετά τους οπαδούς, τους παίκτες και την διοίκηση της ΑΕΛ, μετά το άδοξο τέλος της συνεργασίας του με την θεσσαλική ομάδα. Συγκεκριμένα ο Καβαλιώτης τεχνικός αναφέρει: «Μετά από σχεδόν ένα χρόνο έφτασε η ώρα του αποχωρισμού. Ένα ποδοσφαιρικό ταξίδι γεμάτο έντονα και ανάμεικτα συναισθήματα, σε μια πόλη φιλόξενη, ζωντανή, με ανθρώπους που ζουν και αναπνέουν για την ομάδα τους. Ευχαριστώ ιδιαίτερα: Όλους τους ποδοσφαιριστές της ομάδας για την αγαστή...





