Η Καβάλα με ανακοίνωση της αναφέρθηκε στην αναμέτρηση με την ΑΕΛ Συγκεκριμένα αναφέρθηκε σε αποφάσεις της διαιτησίας με αποκορύφωμα την φάση του γκολ της ΑΕΛ για το 2-1. Αναλυτικά: Εχθές το απόγευμα η ομάδα μας ξεκίνησε το ταξίδι της στο φετινό πρωτάθλημα της Super League 2 στη Λάρισα κόντρα στην τοπική ΑΕΛ. Δυστυχώς για εμάς η αναμέτρηση είχε αρκετά “μελανά” σημεία, καθώς είδαμε αρκετές λανθασμένες αποφάσεις κατά της ομάδας μας ενώ το τελικό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε από...





